Uitje Wijkboerderij Alkmaar

Het tweede uitje voor bezoekers van ons taalcafé was afgelopen vrijdag 19 juni. Wij zijn met een groepje van 6 bezoekers en Elly, Frans en Marleen van de uitjescommissie op bezoek geweest bij Wijkboerderij Alkmaar in Park Oosterhout. Het was heel heet die vrijdag daarom begonnen we op het terras in de schaduw met een frisdrank. Vervolgens een rondleiding op de boerderij en we hebben afgesloten met een heerlijk ijsje. Het was erg gezellig!

Voeg toe aan je favorieten: Permalink.

Reacties zijn gesloten.